Friday, November 23, 2007

Fantastiskt!

Nu vill jag verkligen inte verka högdragen MEN vi har fått celebra läsare här på bloggen - jajjemen! Jag vill på intet vis förringa er mina ljuvaste, men det verkar som om någon med kontatker HÖGT upp på väderkontoret slängde ett öga i min senaste blogg. Inte NOG med att den sedan över en vecka grågeggigahimlen genom ett under upplöstes under eftermiddagens början - jag fick även en SUPERB novellidé! Jag firar med revben, ceasarsallad och skumpa som sig bör!

Puss!


Bernard Noël är en av veckans favoritförfattare och jag dedikerar denna fredag till honom.

2 comments:

Mamma till Oskar said...

Du är för go Linda!! Kram på dig

Linda said...

Yay! Du me Madde! Idag är himlen vackert beströdd med molnformationer men sol och himmel lyser igenom så jag är nöjd! Kram på dig!