Wednesday, June 13, 2007

Hej hopp idag är det MULET!

Ja jag trodde aldrig att jag skulle säga det men, ÅH vilket fint väder det är idag! (Mulet.)

(Man kan alltså ANDAS idag...)

Jag jobba. Jag torka bajset. Jag krama på tanten. Jag klappa på farbrorn. Jag gilla min liv. Ja. Allt är micket brö.

Men no, jag är chongrig. Men jag vill springa. Men kan inte äta. Jag måste springa forst. Men min socker ligga så högt och då mosklerna inte vill springa licka brö. Jag måste vänta en liten stunden. Sen jag springa. Sen jag handla vägen hem. Sen jag äta. No, jag kolla socker. Vänta liten stunden.

No socker var bättre. Men no jag så chongrig jag inte orkar springa. Vänta. Jag singla slant istället. Krona = jag springa, klave = jag äta frukost. Nej vänta no jag vet. Jag äta frokost no och springa sen. Idag jag inte jobba förrän klocka två. Ja. Den var bra tänkt. Jag smart. No jag koka gröten. Eller kanske göra knäckebröden? Nej. Jag koka gröten för man bara äta gröt på morgonen. Man inte äta gröt på kvällen. Eller på eftermiddagen. No morgon, no gröt.

Chej då minna venner! Vi chörs senare!

No comments: