Saturday, April 14, 2007

Självförakt...

... nog för att släcka hela Malmö.

Det kommer nog dröja någon vecka innan det blir något längre, eller åtminstone gladare inlägg här. Jag har åtminstone skrivit en bra novell idag, men den är lite för lång för att få rum med. Njut av helgen, kära vänner.


/Linda, from the dark and bottomless pit, looking for a good and steady rope

p.s Fast! Jag kan ju berätta att jag var på en underbart trevlig exkursion till Lomma, men det var igår och verkar inte räcka till för att komma upp här nerifrån... d.s

2 comments:

Jul i Laloland said...

Älskade ängel, du är ju världens bästa, underbaraste varelse.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta! Det borde du också göra.
PUSSAR OCH KRAMAR!!!

Linda said...

Jag vill bara upplysa er ljuvliga väsen om att jag nu skrivit NER det här i min anteckningsbok och tänker ta fram och läsa det varje gång Malmös elektricitet hotas.

Förresten James, tror du vi kan få med det där i telefonkatalogen?

"Linda Nilsson, nobelpristagare och massförestörelsevapen i kombination med rätt person , Fosievägen 29 A... Malmö"

"James Kinn, nobelpristagare och massförestörelsevapen i kombination med rätt person, hmm hmm hmmm... Göteborg"