Thursday, March 29, 2007

Nintendo Wii

Jaa. Nu har jag gjort det. Jag har köpt ett Nintendo Wii. Det känns helt fantastiskt.

Jag har boxats, bowlat, spelat tennis, golfat, biljardat, laser hockeyat och jag vet inte allt - jo basebollat också! Mina armar värker och musklerna i armar och mage växer som på Hulken. Magen för vi har tjutit av skratt hela dagen. Jag säger bara Laser Hockey. Fy ti helvete Kjell-Bjarne vad kul det är!

Det är bowlingturnering på gång ute i vardagsrummet. Jag har slagit mig ner här framför mitt lilla kontor och kickat igång en sjuhelsikes massa nedladdningar. Jag passade också på att skaffa en 500Gs extern hårddisk så alla filmer värda sitt omslag från åren 1950-1970 är på ingång. :)

Jag har bara skrivit mörk skit idag så imorgon borde jag vara i toppform, utrensad och allt, för min Kafkanovell.

Nu tycker jag ni ska sova gott och ha det underbart tills vi ses eller hörs igen.

No comments: