Saturday, March 31, 2007

Lördag eller Tredje dagen med Nintendo Wii


Träningsvärken och tillväxandet av nya muskler är ett smärtsamt faktum. Vi har gjort vad vi kunnat för att massera bort det värsta lidandet. Min smärta är boxningsbetonad, men Caroline (som är här och hälsar på med Josefin) kan varken gå eller sätta sig på grund av aktivt bowlande.

Blommor hade spelning igår i ett vardagsrum inte långt härifrån. Det var en underbar fest och jag önskar den hade fortsatt ikväll för jag hann bara bekanta mig med ett uns av alla de trevliga människorna och skråla med i en bråkdel av alla låtar som jag hade önskat.

Idag ska vi på Lennie-fest, det kan bli ljuvligt.












2 comments:

Jul i Laloland said...

JAG VILL SPELA WIIIIIIIIIII OCH FÅ TÄNINGSVÄRK!
Tar du med dig det till Ölandet? Ska jag pressa Jens till en liten ferre...kanske inte blir många för hans vänner skulle iväg, men vi 3 och din syrra kanske och hans syster + sambo? Kan bli kul, du och jag är ju roliga i konstallation liksom =)
Jag blev fruktansvärt full i tisdags Linda...när du åkt var jag nästan tvungen att kräkas lite...

Linda said...

Hehehe! Jag var bakis som en oskuld på onsdagen!