Tuesday, April 21, 2009

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" (Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken)

Ja för fan! Låt oss! Vi springer bara rätt ut och slänger oss i famnen! Inga hämningar!
   Jag tror att jag gillar att plötsligt sluta skriva för att sedan kunna smyga tillbaka och överraska med ny färg och form. Eller så kan det bero på att mitt bloggskrivande blir så in i nordens tråkigt och banalt efter ett litet tag, att jag hellre självmant drar mig tillbaka. Nu är det i alla fall vår och jag ska fiska, springa och sola tills jag spricker. Springa och sola har jag i och för sig redan hunnit med; senste joggingturen var i Paris och blev så hård att jag linkat sedan dess. På balkongen är det gassande sol och oftast vindstilla så jag har redan hunnit igenom halva färgskalan av bikinis (rosa, grön och turkos). Pappa och Lena har skaffat båt så jag ska se om jag får följa med ut i den och fiska, annars cyklar jag bort till Öresundsbron och spanar på Danmark.
   Ut i parkerna med er nu!

No comments: