Thursday, January 29, 2009

"O fortunatam natam me consule Romam!" (Oh, vilken lycka för Rom att ha fötts under mitt konsulat!)

Jaaaaaaaaa! Jobb jobb jobb! Jihoo jihoo! Jag tänker vara lite secretive tills jag skrivit på alla papper för det är inte klart än, men de har redan tänkt ut vad jag ska jobba med och när så det känns rätt bra ändå. Jag kan yppa att det gäller en utrikesavdelning så jag kan få bruk för mina språkkunskaper till slut. Det trodde jag faktiskt aldrig att jag skulle få!
   Happy days are here again och jag ska elda på med ett tjockt kilo kol på tyska-studierna så jag kan använda dem med!
   Nu är jag hungrig, gladvimsig och helt ofokuserad så jag slutar här!

Jihooo!!!

3 comments:

Anonymous said...

Jaaaaa! Veta mer!!!

Linda said...

Jihoo! Enda gången jag fått ett direkt telefonsamtal som reaktion på enn blogg, och bara en knapp halvtimme efter!

Breathless said...

Grattis!!