Monday, April 7, 2008

Slit och släp

Idag tappade jag sugen ett tag. Hela min totala brist på verklighetsuppfattning byttes för ett par timmar ut mot extrem realism och pessimism. Men jag läste lite och tvingade sedan mig själv att fortsätta med intervjuerna trots allt och då blev jag ändå lite peppad. Det är kloka människor som kämpat på i flera år utan lön för mödan bara för att kunna få vara samma människa på jobbet som de är på fritiden, så om jag också vill hamna där får jag allt se till att vara lite uthålligare. jag sket i DN-helvetet och försökte sälja in artikelserien till Sydsvenskan istället...
I morgon efter-författarskolan-skrivande och sedan intervju med På besök. På onsdag intervju med Sveriges enda Advertising-Noveaubyrå Studio Total. 
   Det är som när man joggar, man måste ha med Keep on running med Spencer Davis Group precis när man är i slutet på första varvet, så man inte bara ger upp och nöjer sig med 3,5 km utan fortsätter minst ett varv till... 


Med de visa orden lämnar jag er åt ert öde denna underliga aprildag

No comments: