Tuesday, August 21, 2007

26 timmar kvar till återförening

(James KOLLA vad mycket jag skriver! Idag igen!!!)

Idag var utan jämförelse den gliiiidigaste dagen hittills! Tant nummer ett hade åkt på sjukhus så jag behövde bara prata och trösta maken (som är helt galen i sin fru och en av de snällaste på jorden), farbrorn därpå gick jag till med en kollega som gjorde i princip allt, sedan rast, därpå promenad med en riktig skarping som jag gillar urmycket, skullde därefter värma mat till ett par men då var deras dotter där så jag kunde sitta och skämta med kollegan Pär-Ola i över en timme istället. Hela eftermiddagen med min nye favorit, Sten, som man kan prata och skämta med om allt. Han bjöd på grym fika och tre timmar gick som en blixt. Jag berättade om hur jag träffade Sebastian och han skrattade så tårarna rann.

Cykeln rasslar på som den ska, men sadeln är fortfarande för hög så jag ser ut som en femåring som lånat pappas hoj.

Jag är helt utmattad av hunger så jag måste nog äta något innan jag skriver mer. Märker att det är lite yrsligt...

2 comments:

sjtfd said...

Vad du har magrat kvinna!
Ska man va den ende med kalas kula nar man kommer hem elelr?!
hihihihi, kram pa na

Linda said...

Jag anlägger en lagom till du kommer hem baby! For you I do aaanything! :D