Wednesday, February 3, 2010

"Bis dat, qui cito dat" (Snar hjälp är dubbel hjälp)

Vilken vecka! Det är skiftvecka och jag och Christina är på lag om kvällarna men ni må tro att vi har fått utstå stora vedermöder och halva veckan är inte ens gången!
Måndag: Livsviktigt dataprogram nummer 1 bryter ihop.
Tisdag: Snöstorm.
Onsdag: Absolut livsviktigast dataprogram nummer 2 bryter ihop och vi kan inte göra någonting överhuvudtaget.
Jag vågar inte ens fundera på vad som ska hända imorgon...
Annars har det spikats bröllop och bröllopsresa. Det förstnämnda på Österlen det sistnämnda till Indien.
Studierna har hoppats av, jag stormtrivs på jobbet och nästa vecka ska jag på skrivarsemester till Norrland och även hälsa på min syster och hennes korridor. Men först ska dagarna emellan besegras utan större blodvite. En härlig förkylning har förresten också utbrutit, veckan till ära.

Ha det ljuvligt mina kära!

No comments: