Thursday, April 17, 2008

Leeeeeeeeeeedig Leeeeeeeeeeeedig LEEEEDIG


Jaaa gott folk - här har ni en som sover hur länge hon vill (till sju...) och sysselsätter sig med vad hon vill (läser Sartre... för att han är ju så lättsam...). Skämt åsido, jag har inte riktigt kommit in i ledighetslivsstilen (helt okej eftersom jag snart är tillbaka i ekorrhjulet) fast igår sov jag nästan hela eftermiddagen, men det berodde mer på Sartre och brist på koffein än lättja måste jag erkänna.

Idag pratar Maria och jag framtidsplaner. Hon funderar på att flytta till Sydamerika ett tag och spela på trummor och dansa på gatorna. Det verkar trevligt. Jag själv har blivit gripen av ett vansinnigt resbehov. Nästa vecka får jag besked från Vagabond. Eller snarare INTE besked från dem om det inte blir något. Jag har även i min verklighetsbefriade världssyn fått för mig att något slags besked från DN ska dimpa ner den 22 april. Men jag orkar inte hoppas, det tar onödig energi. 

Annars önskar jag er mycket sol och nöje - helgen ska bli strålande hävdar de som vet. Min enda lediga helgdag den här månaden - söndag - hägrar med kraft.

Allt gott!
L


No comments: